...gosto brasileiras ;)
Druckbare Version
...gosto brasileiras ;)
Eu também!
bzw.: Gosto dela!
...penso que outros no forum nao gostar quando voce y meu falar portugues...und deshalb wieder zurück ins deutsche :D
Alors, bien.
...hmmm...je deteste le francais dans ce forum :evil:
Sorry, bin Borderliner, fasse manchmal Dinge anders auf als die Allgemeinheit.
:D
mas e melhor do que frances :gut:Zitat:
Original von Grenat
...penso que outros no forum nao gostar quando voce y meu falar portugues...und deshalb wieder zurück ins deutsche :D
@Grenat
warum hassen?
I vasteh gor nix mehr zefix
...ich denke die wenigsten hier in diesem deutschsprachigen forum sind fähig die sprache der uhrenindustrie zu verstehen...deshalb hasse ich das französisch hier in diesem forum ;)
Wow. :(
Könnte mit Altgriechisch und Latein dienen, hilft das? ;) :D
Wow. =)
joooo llllllllllluuuuiaaaaa sog i :D wo is ma manna?...shit das ist ja ne richtige halskrankheit :tongue:Zitat:
Original von Greg
I vasteh gor nix mehr zefix
na jetzt ist aber wirklich "alea jacta est" ;)Zitat:
Original von Greg
erzähl uns mal ne schöne geschichte.............Zitat:
Original von Greg
Sagt der Schweizer! ;)
damit sollte man keine Witze machen :DZitat:
Original von Zizou
Sorry, bin Borderliner, fasse manchmal Dinge anders auf als die Allgemeinheit.
nein!!!...das sagte der römer kurz bevor er die bekanntschaft von obelix machte... :DZitat:
Original von Greg
Sagt der Schweizer! ;)
Keine Sorge, ich weiß wovon ich spreche.
Zitat:
Original von Marci
Original von Greg
Es waren eimal zwei Kinder, sie hießen Daphnis und Chloe... :D
weiter...nur mut.........Zitat:
Original von Greg
Zitat:
Original von Marci
Original von Greg
Es waren eimal zwei Kinder, sie hießen Daphnis und Chloe... :D
Lest doch selbst nach: http://gutenberg.spiegel.de/gessner/...n/daphnisc.htm
Ich bin doch kein Schreiberling ;)
du wolltest doch dienen................Zitat:
Original von Greg
Lest doch selbst nach: http://gutenberg.spiegel.de/gessner/...n/daphnisc.htm
Ich bin doch kein Schreiberling ;)
war damit mein Post gemeint?
Gruß Jörg
jep =)
(1,1,1) Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur. (2) hi omnes lingua, institutis, legibus inter se differunt. Gallos ab Aquitanis Garunna flumen, a Belgis Matrona et Sequana dividit. (3) horum omnium fortissimi sunt Belgae, propterea quod a cultu atque humanitate provinciae longissime absunt minimeque ad eos mercatores saepe commeant atque ea, quae ad effeminandos animos pertinent, important proximique sunt Germanis, qui trans Rhenum incolunt, quibuscum continenter bellum gerunt. (4) qua de causa Helvetii quoque reliquos Gallos virtute praecedunt, quod fere cotidianis proeliis cum Germanis contendunt, cum aut suis finibus eos prohibent aut ipsi in eorum finibus bellum gerunt. (5) eorum una pars, quam Gallos obtinere dictum est, initium capit a flumine Rhodano, continetur Garunna flumine, Oceano, finibus Belgarum, attingit etiam ab Sequanis et Helvetiis flumen Rhenum, vergit ad septentriones. (6) Belgae ab extremis Galliae finibus oriuntur, pertinent ad inferiorem partem fluminis Rheni, spectant in septentrionem et orientem solem. (7) Aquitania a Garunna flumine ad Pyrenaeos montes et eam partem Oceani, quae est ad Hispaniam, pertinet, spectat inter occasum solis et septentriones.
(1,2,1) Apud Helvetios longe nobilissimus fuit et ditissimus Orgetorix. is M. Messala et P. M. Pisone consulibus regni cupiditate inductus coniurationem nobilitatis fecit et civitati persuasit, ut de finibus suis cum omnibus copiis exirent: (2) perfacile esse, cum virtute omnibus praestarent, totius Galliae imperio potiri. (3) id hoc facilius iis persuasit, quod undique loci natura Helvetii continentur: una ex parte flumine Rheno latissimo atque altissimo, qui agrum Helvetium a Germanis dividit, altera ex parte monte Iura altissimo, qui est inter Sequanos et Helvetios, tertia lacu Lemanno et flumine Rhodano, qui provinciam nostram ab Helvetiis dividit. (4) his rebus fiebat ut et minus late vagarentur et minus facile finitimis bellum inferre possent; qua ex parte homines bellandi cupidi magno dolore adficiebantur. (5) pro multitudine autem hominum et pro gloria belli atque fortitudinis angustos se fines habere arbitrabantur, qui in longitudinem milia passuum ccxl, in latitudinem clxxx patebant.
[...]
OK, ich gebe mich geschlagen.
Ich klinke mich aus und überlasse der Bildungselite das Feld.
:D Marci ist schuld!
sehr schön.........gabs in der zeit auch schon hurenhäuser.........
greg<----- veni, vidi, vici :gut:
serviles genf...........
Hoi zsämme, Gruessech (für d Bäärndüütsche), Gruezi (für d Züridüütsche),
I würd sägge, wenn mer deet würdet mit Schwyzerdüütsch aafange würd d Chultur au echli höcher, aber villycht chunt i dem Forum denn niemer me druus, usser d Schwyzer.
Wünsch Eu en schööni Tag.
Matthias
und ich wär`gern reich ! :DZitat:
Original von Pretender82
Und ich wär gern TOG!!! =)
...han scho dänkt wen dr erschti mit schwyzerditsch chunt :DZitat:
Original von Prof. Rolex
Hoi zsämme, Gruessech (für d Bäärndüütsche), Gruezi (für d Züridüütsche),
I würd sägge, wenn mer deet würdet mit Schwyzerdüütsch aafange würd d Chultur au echli höcher, aber villycht chunt i dem Forum denn niemer me druus, usser d Schwyzer.
Wünsch Eu en schööni Tag.
Matthias
Nur weiter, noch versteh ich alles!
und ich könich.... :DZitat:
Original von spacedweller
und ich wär`gern reich ! :DZitat:
Original von Pretender82
Und ich wär gern TOG!!! =)
ditoZitat:
Original von Zizou
Nur weiter, noch versteh ich alles!